Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:38:19+01:00
Obraz przedstawia na pierwszym planie mężczyzne w podeszłym wieku , siedzącego pod potęznym i wysokim drzewem<lipą>.
na 2 planie znajduję się dom najprawdopodobniej tego czlowieka.
mężczyzna ten jest zamyślony, uczony<świadczy o tym książka, którą trzyma w dłoni>, prawdopodobne jest to, że jest to jan kochanowski, który siedzi pod lipą i tworzy kolejn utwór w swojej twórczosci, odpoczywając jednocześnie pod swoja ukochaną lipą, przy stole i instrumencje , który jest elementem przedstawiającym na obrazie charmonie i miła atmosfere.
2010-02-23T19:43:51+01:00
Obraz utrzymany jest w ciemnej kolorystyce. Momemy przypuszczac ze zostal namalowany bardzo dawno temu. Na pierwszym planie tego obrau widac mężczyzne w podeszlym wieku. Ubrany jest w dlugi plaszcz dochodzacy mu do kolan. W reku trzyma ksiazke. Ma on uniesiona lewa reke do gory. Ma on dluga cimna brode ktora dodaje mu pare lat :). Siedzi on pod drzewem. Przed starcem znajduje sie drewniany stolik o ktory jest oparta gitara. W tle widac czyjs dom. Mzemy przypuszczac ze w nim mieszka...
1 1 1