Odpowiedzi

2010-02-23T19:34:49+01:00
Moim zdaniem jesli kapelusz z piórkiem kosztuje 110 zł a piórko 100 to tych 110 zł trzeba odjac 100
2010-02-23T19:36:11+01:00
110 - 100 =10
to jest cen PIÓRKA
cena KAPELUSZA
100 zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:25:27+01:00
Jak dzieci!
(110-100):2=10:2=5 - cena piórka
5+100=105 - cena kapelusza
CZYLI (SPRAWDZENIE POPRAWNOŚCI)
105-5=100-RÓŻNICA CENY
1 1 1