Napisz 5 porównań:
a) Człowiek cichy jest jak ...
b) Człowiek pokorny jest jak ...
c) Człowiek łagodny jest jak ...
d) Człowiek opanowany w mowie jest jak ...
e) Człowiek delikatny jest jak ...


Moze byc z internetu, lub mozna samemu wymyslec.. daje naj ;))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T19:33:41+01:00
A) Człowiek cichy jest jak woda
b) Człowiek pokorny jest jak skała
c) Człowiek łagodny jest jak wietrzyk
d) Człowiek opanowany w mowie jest jak sowa
e) Człowiek delikatny jest jak piórko
5 2 5
2010-02-23T19:37:48+01:00
A)człowiek cichy jest jak ryba
b)-||- pokorny jest jak lew
c) -||-łagodny jest jak jagnię
d)-||- opanowany w mowie jest jak małe dziecko,któe nie zna jeszcze złych słow
e) delikatny jest jak lekkie piórko
6 2 6
2010-02-23T20:36:24+01:00
A) Człowiek cichy jest jak woda.
b) Człowiek pokorny jest jak kapłan.
c) Człowiek łagodny jest jak dziecko.
d) Człowiek opanowany w mowie jest jak ptak.
e) Człowiek delikatny jest jak kwiat.

;D
3 3 3