Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:34:55+01:00
Kran i 1 kropla zawieszona na jego koncu- z podpisem "Oszczędzaj wode, bo już niedlugo możesz jej nieotrzymac"
przygasająca żarówka - z podisem "Nie oszczedzales-radź sobie w ciemnosciach " :)
2010-02-23T19:35:27+01:00
Energia potrzebna na Świecie wyłączaj korki w całym powiecie ;)
2010-02-23T19:46:18+01:00
Mało energi mało kasy dużo energi dużo kasy :D