Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:39:24+01:00
Runo leśne:
- paprocie
- mchy
- czworolisty
- kokorycze
- kukliki
- ziarnopłony
- firletki
- borówki
- kaczeńce
- jeżyny

Podszyt:
- krzewy
- młode drzewa
- wierzby
- czeremechy
- porzeczki
- dreń
- czarny bez

Korony drzew:
- jesiony
- wiązy
- topole
- olchy
- brzozy
- jerzębiny
3 3 3
2010-02-23T19:43:57+01:00
OD DOŁU :

Gleba- korzenie drzew, krzewow, kwiatów leśny,i innych roślin leśnych;

Ściółka- tworzą ją suche liście i gałązki, owoce i nasiona, obumarłe rośliny jednoroczne.

Runo leśne- czarne jagody, poziomki, paprocie, skrzypy i mchy, grzyby;

Podszyt-jarzębina, czeremcha, bez czarny, leszczyna, głóg oraz młode drzewka.

Korony drzew-to najwyższa warstwa lasu
2 2 2
2010-02-23T19:53:50+01:00
Sciolka

grzybów, opadłych liści, gałązek, owoców, nasion, piór, skrawków sierści i odchodów zwierzęcych


runo

zawilce, przebiśniegi, przylaszczki, śmiałek pogięty, borówka czarna, wrzos zwyczajny, borówki, wrzosy,jagody czarne, grzyby

podszyt

krzewy, male drzewka

korona drzew

dab, buk,brzoza, jesion, olsza, grab, topola, klon, lipa,wierzba itp

1 3 1