Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T19:36:07+01:00
Y= 0,0044x + 0,0002
y= 0,0002

0,0002=0,0044x+0,0002
y=0,0002

0,0002-0,0002=0,0044x
y=0,0002

0=0,0044x
y=0,0002
2010-02-23T19:36:26+01:00
Y= 0,0044x + 0,0002
y= 0,0002

0,0002 =0,0044x + 0.0002
0,0044x= 0,0002+0,0002
0,0044x= 0.0004/:0,0044
x= 0,(09)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:39:42+01:00
* to mnożenie


y= 0,0044x + 0,0002 |* 10 000
y= 0,0002 |* 10 000
y= 44x + 2
y= 2
(jeżeli masz rozwiązać x to x=0 ponieważ
y=2 (pod literę y podstawiamy 2)
y= 44x + 2
2=44x + 2
-44x = 0 |:(-44)
x = 0/44 = 0

xD myślę, że dobrze xDD