Odpowiedzi

2010-02-23T21:19:56+01:00
Regiony:
-małopolskie
-podkarpackie
-opolskie
-śląskie
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:23:19+01:00
Archipelag Malajski, Kotlina Kongo, Bangladesz, Kolumbia (wschód)
1 5 1
2010-02-23T22:58:37+01:00
Maksymalny opad w ciągu roku 365 dni-Indie(Cherrapunji)
maksymalny opad śniegu w ciągu 1 roku-USA(Mt.Rainier)
największa liczba dni 350 z opadem deszczu -Hawaje (Mt.Wai-ale-ale )
najcięższa gradzina ok 1kg.-Bangladesz(rejon Gopalgoni)
2 5 2