Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:39:51+01:00
sercowate: grążel żółty, cyklamen, Słonecznik zwyczajny
lancetowate: konwalia majowa, bratek, Rogownica kutnerowata
nerkowate: kaczeniec, fiołek labradorski, Fiołek bagienny
5 2 5
2010-02-23T19:43:19+01:00
Lancetowate - Nachyłek lancetowaty (Coreopsis lanceolata),
Babka lancetowata, Łysiczka lancetowata - (Psilocybe semilanceata (Fr.) P. Kumm.),

sercowate - Listera sercowata (Listera cordata), Omieg sercowaty (Doronicum columnae), Bergenia sercowata (Bergenia cordifolia)

nerkowate - Lucerna nerkowata (Medicago lupulina L.),

Proszę o Naaaj :):):)
4 3 4