Uzupełnij zdania.

Woda ze zbiorników wodnych i z powierzchni ziemi.......... i unosi się w postaci pary wodnej.W zetknięciu z zimnym powietrzem ................Tworzą sie wówczas............Z nich w postaci deszczu lub...............woda wraca na ziemię i do zbiorników wodnych.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:38:47+01:00
paruje
skrapla się
chmury
śniegu

---------

Liczę na NAJLEPSZY
2010-02-23T19:40:33+01:00
Woda ze zbiorników wodnych i z powierzchni ziemi paruje i unosi się w postaci pary wodnej. W zetknięciu z zimnym powietrzem zamarza.Tworzą sie wówczas chmury. Z nich w postaci deszczu lub śniegu woda wraca na ziemię i do zbiorników wodnych.
2010-02-23T19:40:50+01:00
Woda ze zbiorników wodnych i z powierzchni ziemi ..paruje.. i unosi się w postaci pary wodnej.W zetknięciu z zimnym powietrzem ..skrapla się..Tworzą się wówczas..chmury..Z nich w postaci deszczu lub..śniegu/gradu..woda wraca na ziemię i do zbiorników wodnych.
1 4 1