Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:43:19+01:00
Telewizja to przyjaciel, ponieważ dzięki niej dowiadujemy się co się dzieje na świecie. Przez oglądanie takich programów jak dzienniki czy wiadomości. Gdy nam się nudzi możemy pooglądać programy rozrywkowe. W wolnych chwilach pooglądać seriale czy telenowele. Wieczorami wspólnie z rodziną włączyć ciekawy, familijny film. A nawet czasami włączyć programy muzyczne i zarówno słuchać muzyki jak i oglądać teledyski do nich.
9 4 9
2010-02-23T19:56:59+01:00
Telewizja- wróg czy przyjaciel?

Telewizja jest bardzo przydatna w wielu dziedzinach naszego życia. Jednakże tworzy wiele niebezpiecznych sytuacji, których nie zauważamy w codziennym życiu. Oczywiście możemy dowiedzieć się z niej informacji o świecie,dostarcza nam mnóstwo rozrywki, ale trzeba zwrócić uwagę na ciemne strony jej oblicza. Dostarcza nam przemocy i nowych pomysłów dla przestępców. Telewizja jak każdy środek masowego przekazu niesie za sobą pozytywne jak i negatywne emocje. Dlatego trudno jest określić, czy jest wrogiem czy przyjacielem. Mimo to bardziej obstaje za wrogiem. Wielu ludzi nieświadomie jest uzależnionych od telewizji, oglądają seriale i żyją życiem bohaterów tych produkcji. Wnioskując, uważam, że telewizja to wróg człowieka, ponieważ niszczy człowieczeństwo i jest przekłamanym środkiem przekazu.
8 4 8