Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:48:19+01:00
- zebry
-żyrafy
- lwy
- tygrysy
-hieny
-słonie
-hipopotamy
-krokodyle
- jaguary
-gepardy
- pumy

licze na naj;D

2010-02-23T19:48:28+01:00
Antylopa gnu,gazela oribik,nosorożec, słonie żyrafy,hieny,lwy,gazele,lamparty,sępy,strusie
2010-02-23T19:50:40+01:00
Hiena, gepard ,antylopa ,gnu,gazela oribik,nosorożec, słonie żyrafy,hieny,lwy,gazele,lamparty,sępy,strusie ,krokodyle, bawoły zebu