Odpowiedzi

2010-02-23T19:48:32+01:00
Miejsce, w którym stykają się te dwie kultury
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:51:05+01:00
,,...Ze względu na dominację greckiej kultury, języka oraz ludności, Bizancjum było w wielu ówczesnych krajach Europy Zachodniej nazywane "Cesarstwem Greków"[2], podczas gdy dla jego mieszkańców było to po prostu Cesarstwo Rzymskie...''

Żródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Cesarstwo_Bizanty%C5%84skie
1 1 1