Odpowiedzi

2010-02-23T19:51:54+01:00
Natężenie skuteczne - jest to napięcie prądu zmiennego
transformator - jest to odbiornik mocy
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T19:52:35+01:00
Transformator jest to maszyna elektryczna, która służy do przenoszenia energii elektrycznej prądu przemiennego drogą indukcji z jednego obwodu elektrycznego do drugiego, z zachowaniem pierwotnej częstotliwości.

Skuteczne natężenie jest to wartość natężenia lub napięcia prądu elektrycznego, równa pierwiastkowi ze średniej z kwadratu danej wielkości (tj. natężenia lub napięcia).