Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:06:22+01:00
Moim zdaniem dobrze, że zniesiona karę śmierci. Uważam że kazdy człowiek ma prawo do zycia i nie wazne czy jest to osoba zła czy dobra. Jezeli ktos popelnil w swoim zyciu jakis blad nie wolno zabierac mu zycia bo zycie moze odebrac tylko bog. Takiej osobie mozna doc jeszcze jedna szanse ale nie wypuszczac jej na wolosc, Wystarczy ze dostanie dozywocie. Bedzie miec czas zeby przemyslec swoj niewybaczalny postepek...
2010-02-23T20:08:54+01:00
Moim zdaniem jest to słuszna decyzja ponieważ za morderstwo lub za gwał to nie powinno się zabijać tylko odsiedzieć swoje. Dobrze że tego niema ponieważ było by więcej samobójstw bo za gwałt itak był by zabity .