Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T10:10:04+02:00
"kółka" rąk
"kółka"pośladków
trucht
gra w "dziada"
bieg
pompki
brzuszki
przysiady
rozciąganie
fitness
2009-10-17T10:12:25+02:00
1.Pilka nozna -glownie nogi
2.Siatkowka -nogi i rece
3.Koszykowka -nogi i rece
4.Bieganie -nogi
5.Fitness -zalezy od cwiczen
6.Brzuszki - brzuch
7.Przysiady - nogi
8.Cwiczenia na silowni -rece
9.Pompki - rece
10.Sklony - brzuch
2009-10-17T10:17:46+02:00
1. brzuszki
2.bieganie
3.podnoszenie ciężarów
4.pływanie
5.nożyce
6.pompki
7.jazda na rowerze
8.ćwiczenia z hula- hop
9. zajecia taneczne- fitness
10.ćwiczenie na stepie