Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:57:12+01:00
A)
6cm²=600mm²
2,5cm²=250mm²
1dm²=10000mm²
0,007dm²=70mm²
b)
7dm²=700cm²
0,6dm²=60cm²
2m²=20000cm²
0,05m²=500cm²
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T19:58:18+01:00
A) na milimetry kwadratowe:

6 cm kwadratowe = 600 milimetry kwadratowe

2,5cm kwadratowe = 250 milimetry kwadratowe

1 dm kwadratowe = 10000 milimetry kwadratowe

0,007 dm kwadratowe = 70 milimetry kwadratowe

b) na centymetry kwadratowe:

7 dm kwadratowe = 700 centymetry kwadratowe

0,6 dm kwadratowe = 60 centymetry kwadratowe

2 m kwadratowe = 20000 centymetry kwadratowe

0,05 m kwadratowe = 500 centymetry kwadratowe
4 4 4