Odpowiedzi

2010-02-23T19:56:41+01:00
Nie palić nie pić za dużo
myć zęby
płukać usta
wydmuchiwać nos
nie wdychać trujących oparów
żuć gumę od czasu do czasu ;))
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:12:11+01:00
- należy ubierać się stosownie do pogody,
- przestrzegać zasad prawidłowego odżywiania - polecana cebula, czosnek,
chrzan, pomidory, kwaszona kapusta, jogurt z żywymi szczepami bakterii,
- korzystać ze szczepien ochronnych,
- nie ulegać nałogowi palenia papierosów,
- dbać o częste wietrzenie pomieszczeń,
- oddychać przez nos a nie ustami,
- uprawiać sport (jazda na rowerze, pływanie, spacery),
- w miarę możliwości wyjeżdzać z terenów miejskich na wieś,
gdzie powietrze wolne jest od związków toksycznych,
1 2 1