Odpowiedzi

2010-02-23T20:00:55+01:00
Mazurki,
polonezy,
walce,
nokturny,
ballady,
scherza,
sonaty,
preludia,
etuidy,
improptusy,
koncerty,
pieśni,
utwory na fortepian z orkiestrą,
utwory na wiolonczele i fortepian,
ronda, wariacje, marsze(na fortepian)
FANTAZJA, BARKAROLA, BERCEUSE, TARANTELLA, BOLERO

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:59:03+01:00
Jego dorobek kompozytorski to m.in.:
57 (41+2) mazurków
16 (7) polonezów
19 (8) walców
19 (18) nokturnów
4 ballady
4 scherza
3 sonaty fortepianowe i jedna na wiolonczelę i fortepian
26 (25) preludiów
27 (24+3) etiud
4 (3) impromptus
2 koncerty (op. 11 e-moll, op. 21 f-moll)
4 inne utwory na fortepian z orkiestrą
17 + 2 pieśni
2 utwory na wiolonczelę i fortepian (oprócz Sonaty wiolonczelowej), trio fortepianowe
inne utwory fortepianowe (ronda, wariacje, marsze), kilka utworów na 4 ręce
utwory pojedyncze: Fantazja, Barkarola, Berceuse, Tarantella, Bolero
2 5 2