Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:58:08+01:00
Przysłówek pełni dwie podstawowe role: opisuje to, co wyraża czasownik, określając miejsce, czas, sposób w jaki dana czynność została wykonana czy częstotliwość z jaką się wydarza. Drugą funkcją przysłówka jest opisywanie innych części mowy takich jak: przymiotniki, jak również inne przysłówki lub nawet całe zdania
26 3 26
2010-02-23T19:58:42+01:00
Przysłówek pełni funkcje okolicznika lub orzecznika.jest to nie odmienna częsć mowy , okreslajaca cechy czynności i wystepuje przeważnie z czasownikiem lub przymiotnikiem
51 2 51