Odpowiedzi

2010-02-23T19:57:57+01:00
Tak zgadzam się, najlepszym przykładem są giełdy papierów wartościowych czy akcji, zawsze sa straty , ale pozniej mozna zarobic naprawde wiele
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T19:58:54+01:00
Tak,ponieważ do wszystkiego dochodzimy przec coś,a w pewnym momencie możemy nagle to co dla nas najważniejesze stracić.Dlatego powinniśmy doceniać to co mamy.Każdy może to przeżyć.
1 5 1