Odpowiedzi

2010-02-23T20:05:23+01:00
1 stopień = 4 minuty
Wa-wa 51 N 21E
152-51= 101 stopni
101stopni * 4 minuty= 404minuty
1h - 60 minut
404 / 60 = 6 godzin i 44 minuty

6.44
Najlepsza Odpowiedź!
  • zoHa
  • Rozwiązujący
2010-02-23T20:06:12+01:00
Los Angeles
119* +21* = 140*

140* (razy) 4 min = 560 min

560 min = 9 h 20 min

24.00 +9.20 = 9.20

Gdy w Los Angeles bedzie 24.00 to w Warszawie bedzie godzina 9.20


Sydney
152* - 21* =131*

131* (razy) 4 min = 524 min

524min = 8 godz 44 min

24.00 - 8.44 = 15.16

Gdy w Sydney jest godzina 24.00 to w Warszawi jest godzina 15.16