Uzupełnij :
Graniastosłup trójkątny ma ......wierzchołków i............ ścian bocznych.
Graniastosłup czworokątny ma ..... ścian i ......... krawędzi.
Graniastosłup pięciokątny ma .......... krawędzi , w tym .......... krawędzi bocznych.
Graniastosłup ............................... ma 14 wierzchołków.
Graniastosłup ............................. ma 10 krawędzi bocznych.
Graniastosłup .......................... ma 8 ścian.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:05:15+01:00
Graniastosłup trójkątny ma 6 wierz. i 3 ściany boczne.
Graniastosłup czworokątny ma 6 ścian i 12 krawędzi
Graniastosłup pięciokątny ma 15 krawędzi, w tym 5 krawędzi bocznych
Graniastosłup siedmiokątny ma 14 wierzchołków.
Graniastosłup dziesięciokątny ma 10 kr. bocz.
Graniastosłup sześciokątny ma 8 ścian
19 4 19
2010-02-23T20:05:30+01:00
1. 6 3
2. 6 8
3. 15 5
4. 7-kątny
5. 10-kąt
6. 6-katny


:P
11 3 11
To jest źle bo jak graniastosłup czworokątny może mieć6 ścian?
Sory źle przeczytałam cofam i przepraszam