Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T20:23:29+01:00
Częso gdy leże w łóżku zastanawiam się co będzie jeśli umrę.
Nikt nie będzie o mnie pamiętał, bo jestem tylko małym, szarym człowiekiem.
Świat pójdzie dalej i co wtedy będzie. Może w niebie znajdę życie wieczne al eco będzie gdy mnie tam nie przyjmą.
Postanowiłam więc, ze zrobie swój życiorys. Będę zapisywać ważniejsze dni.
To co mnie w życiu dobrego spotkał. Jakich ludzi ciekawych spotkałam.
Życiorys będzie w formie książki połączonej z albumem gdyż będę tam umieszczała zdjęcia. Gdy będę bliska śmierci schowam to wtajne miejsce.
Gdy ktoś to znajdzie myślę, że pełen ciekawości i zachwytu będzie Czytał moja księgę.
Szkoda, że zywot ludzi jest tak krótki, wię trzeba się cieszyć każdą chwilą.


Myślę że może byc pozdr.
Sonia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:25:13+01:00
.......


..........................

ja po sobie chciala bym zostawic dobre slady. czyli wiedze. chciala bym takze aby kazdy mnie dobrze pamietal ze bylam dobrze wychowana i ze bylam mondra dziewczyną. to jest dla mnie najazniejsze

...............
1 1 1