Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:04:40+01:00
Mi większą radość sprawia dawanie komuś prezentów.
Bardzo cieszę się, gdy ktoś widzi prezent, jaki mu dałam.
Taka osoba jest szczęśliwa, a ja wiem, że kiedyś mi się ona odwdzięczy.
Samą przyjemność daje mi kupowanie prezentów.





Sorry, że tak krótko, ale muszę kończyć
POZDRAWIAM:)
1 3 1
2010-02-23T20:05:26+01:00
Oczywsicie wieksza rados kazdemu czlowiekowi w dzisiejszych czasach sprawai srawa brania,uwazam tak ppniewaz kazdy czlwiek lubi cos dostawaic gozej ejst z dawaniem czegos .Dieki braniu zawsze mozem cos uzywaskac ale nie zazze jest to dobrym punktem widzenia z drugiej strony.Powinnismy tez pamietac iz chcemy brac powinnismy sie w jakis sporbo odwzieczyc tej osobie od ktorej cos dostalimy np pomc w nauce jelsi jest to rodzic pomoc w codzinnych czynnosciach.Nie jest zle brac ale nie ejst zle rozwniez dawac.Wieksza radosc jest brani niz dawania.Kazdy z nas pownien w 50% dawac i w 50% brac.
3 1 3