Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-17T11:10:41+02:00
Teza-Tylko głupcy stosują argument siły przeciwko silnym argumentom.

1arg- wszystko można rozstrzygnąć dyskusją i każdego przekonać, a siła pomoże rozwiązać kto jest silniejszy, a nie kto ma rację(argument za)
2arg- jak ktoś jest słaby, to pasuje mu że może się spierać z kimś mniej wygadanym, a silnym...warto zauważyć, że tą tezę stosują ludzie słabi(argument przeciw)
3arg- nie zawsze siła idzie w parze z inteligencją(argument za)

Podsumowanie-w świetle przedstawionych argumentów stwierdzam iż teza jest prawdziwa


Taka rada:)Nie interpretuj poleceń dosłownie, bo to nie matematyka:)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T11:24:09+02:00
I. Teza- Agresja, wyrażamy nią słabość czy siłę?
II.Argumenty-
1.Wielu ludzi gdy jest w zagrożeniu reaguje agresywnie, jest to bowiem wynik strachu przez poniżeniem, upokorzeniem lub wypadnięciem z danej grupy wywołującej na nas tą presje ( bierna agresja)
2. Agresja jest również wynikiem chęci zadania komuś bólu okazania w grupie swojej siły.
3. Agresja instrumentalna, czyli nic innego jach chęc odstraszenia przeciwnika w celu usunieci konkurencji czyli to jest wynikiem strachu przed zdominowaniem
III.Podsumowanie- dzięki powyższym argumentom można stwierdzić że agresją wyrażamy swoją słabość boimy sie zdominowania, konkurencji, chcemy wyrazić swoja pozycje w grupie znajomych.
Uważam, ze agresja jest wynikiem strachu, aby być agresywnym używamy siły ale jest to wyraz naszej słabości.
3 4 3