Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:03:58+01:00
Uważają że nic nie da się zmienić, że wszyscy politycy tak samo kłamią i nie rozwiążą problemów. Nie odpowiada im żadna opcja polityczna, lub uwazają że ich opcja nie ma szans na wygraną, więc nie ma poco głosować. Myślą że jeden głos nie zrobi żadnej różnicy, że nie ma żadnej siły.

mam nadzieje że pomogłem:).
[update] :widze nademną dużo lepszą odpowiedź, więc moja raczej nie ma sensu.
2010-02-23T20:05:27+01:00
Ponieważ sceptycznie podchodzą do wyborów. Politycy często okłamują ludzi. Obiecują wiele rzeczy bez pokrycia. I jeszcze dlatego ze najczęściej żadna partia i jej [przedstawiciel nie pasują danej osobie.