Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:21:13+01:00
Witaj
Chcę podzielić się z Tobą szczęściem, jakie mnie dzisiaj spotkało. Otóż wyobraź sobie, że podszedł do mnie, mimo wszystkiemu, i rozmawiał ze mną! Cóż to jest za człowiek, kiedy mówi, każde słowo trafia do mnie i jakby rylcem zostaje zapisane w sercu. Miłość Jego jest ogromna, jest wyrozumiały i pełen miłosierdzia do każdego człowieka. Mam nadziej, że będziesz miała tyle szczęścia co ja, i spotkasz Go.Życzę Ci szczęścia i czekam na Twój list.
NN
2010-02-23T20:51:36+01:00
Witaj. Chcę się z tobą podzielić nowiną.Przyszedl do mnie mój Pan mój Zbawca ten który tak mnie umilowal jak i ciebie że niewinnie zmarł za nasze grzechy. Jego miłosć jest wielka warta wszystkiego co jest na tym świecie.Jego słowo jest tak święte tak doskonałe że twoje sere napenia aż po brzegi.Jestem tak szczęśliwa i napełniona Duchem Świętym dzięki Niemu dzięki Jezusowi mojemu królowi.Mam nadzieję że Pan też do ciebie przyjdzie i podzieli się z tobą Słowem Bożym i pozwoli abyś oddała mu swoje życie a On poprowadzi cię przeznie. Będę się modliła o to byś spotkała Jezusa na swej drodze.
NN