Odmień czasownik:
rozmawiać (czas przyszły)

trzeba odmienić tak:

l. poj.
1os. ja - .....
2os. ty -........
3 os on -.....
ona -......
ono -.....


l. mn.
1os. my - .......
2 os. wy -.........
3 os. oni - ...
one - .......

na jutro praca domowa. dzięki =)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:04:03+01:00
1os. ja - ..... będę rozmawiać
2os. ty -........ będziesz rozmawiać
3 os on -..... będzie rozmawiał
ona -...... będzie rozmawiała
ono -..... będzie rozmawiało


l. mn.
1os. my - ....... będziemy rozmawiać
2 os. wy -......... będziecie rozmawiać
3 os. oni - ... będą rozmawiali
one - ....... będą rozmawiały
3 2 3
2010-02-23T20:04:31+01:00
L. poj.
1os. ja -będę rozmawiała
2os. ty -będziesz rozmawiała
3 os on -będzie rozmawiał
ona -będzie rozmawiała
ono - będzie rozmawiało


l. mn.
1os. my - będziemy rozmawiały
2 os. wy -będziecie rozmawiały
3 os. oni - będą rozmawiali
one - będą rozmawiały
2 3 2
2010-02-23T20:04:52+01:00
L. poj.
1os. ja - .....będę rozmawiać
2os. ty -........będziesz rozmawiał
3 os on -.....będzie rozmawiał
ona -......będzie rozmawiała
ono -.....będzie rozmawiało
l. mn.
1os. my - .......będziemy rozmawiać
2 os. wy -.........będziecie rozmawiać
3 os. oni - ...będą rozmawiali
one - .......będą rozmawiały
7 1 7