Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:07:26+01:00
Jabłko niezgody
Koń trojański
Olimpijski spokój
Pole Elizejskie
Róg obfitości
Pięta Achillesa
Pyrrusowe zwycięstwo – zwycięstwo opatrzone dużymi stratami;
koszula Dejaniry - ogromne cierpienie
wizja Kasandry -zapowiedź klęski;
Stajnia Augiasza
Syzyfowa praca
Puszka Pandory
nić Ariadny
Ikarowy lot
Męki Tantala
2010-02-23T20:07:44+01:00
-nić ariadny
-koń trojański
-zakazany owoc
-kielich gorczycy
-byc kozłem ofiarnym
-róg obfitości
-strach paniczny
-męki Tantala