-9,9 - 1,1 = ...
0,25 - 1 , 75 = ...
15 - 35 = 15 +... = ...
- 27 - 9 = -27 + ... = ....

1 .
w 1916 Roku . w miejscowości Browning w USA zanotowano w ciągu jednej doby temperaturę 6,7 Oraz temperaturę - 48 , 8 Jaka była różnica między tymi temperaturami ? ............
Uzupełnij :
6,7 - (-48,8) =

2 .
a ) -15 - (-35) = -15 + 35 = ....
b ) -4-(-2,1) =
c) -111 - (-624 = ......+ ..... = .....
d 4,4 - (-5) = ......+.....=.....
e) -6-(-9 i jedna druga ) = .....+.....=....

3. 17 - (-10) = ....
-17 - 10
-17 - (-10)
3,75 - 4 =....
3,75 - (-4) =....
- 3,75 - 4
- 3 , 75 - (-4) = ....
- 66 - 44 =
-9- (-64) =
- 111 - 333 =
89 - (-211) =
- 7,5 - (-2,5) =

6-.....= 9
-4-..... = 1
-7- .....= -10
0-.....= 7
..... - (-6) == -9
.....-(-4) = 0

3

Odpowiedzi

2010-02-23T20:17:51+01:00
1. 6,7 - (-48,8) = 55.5
2.a ) -15 - (-35) = -15 + 35 = 20....
b ) -4-(-2,1) =-1.9
c) -111 - (-624 = ..-111....+ ...624.. = 513.....
d 4,4 - (-5) = ...4,4...+.5....=.9.4....
e) -6-(-9 i jedna druga )= -6+9,5=3.5
3. 17 - (-10) = 27....
-17 - (-10)=-7
3,75 - 4 =..0.25..
3,75 - (-4) =.7.75...
- 3,75 - 4=-7.75
- 3 , 75 - (-4) = ...0.25.
- 66 - 44 =-110
-9- (-64) =55
- 111 - 333 =-444
89 - (-211) =310
- 7,5 - (-2,5) =-5

6-..(-3)...= 9
-4-...(-5).. = 1
-7- ..3...= -10
0-..(-7)...= 7
....-15. - (-6) == -9
...-4..-(-4) = 0
2010-02-23T20:26:05+01:00
-9,9 - 1,1 = -11
0,25 - 1 , 75 = -1,5
15 - 35 = 15 +20 = 35
- 27 - 9 = -27 + 36=9

6,7 - (-48,8) = 6,7+48,8=55,5

2 .
a ) -15 - (-35) = -15 + 35 = 20
b ) -4-(-2,1) = -4+2,1=-1,9
c) -111 - (-624 = -111+ 624 = 513
d 4,4 - (-5) = 4,4+5=9,4
e) -6-(-9 i jedna druga ) = -6+9=3

3. 17 - (-10) = 17+10=27
-17 - 10=-27
-17 - (-10)=-17+10=-7
3,75 - 4 =-0,25
3,75 - (-4) =3,75+4=7,75
- 3,75 - 4=-7,75
- 3 , 75 - (-4) = -3,75+4=0,25
- 66 - 44 = -110
-9- (-64) = -9+64=55
- 111 - 333 = -444
89 - (-211) = 89+211=300
- 7,5 - (-2,5) = -7,5+2,5=-5

6-(-3)= 9
-4- (-5)= 1
-7-3= -10
0-(-7)= 7
-15- (-6) == -9
-4-(-4) = 0

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:32:21+01:00
-9,9 - 1,1 = -11
0,25 - 1 , 75 = -1,50
15 - 35 = 15 +(-35) = -20
- 27 - 9 = -27 + (-9) = -36

6,7 - (-48,8) = 42,1

a ) -15 - (-35) = -15 + 35 = 20
b ) -4-(-2,1) = -1,9
c) -111 - (-624) = -111+624 = 513
d 4,4 - (-5) = 4,4+5=9,4
e) -6-(-9 i jedna druga ) = -6+9,5=3,5

17 - (-10) = 27
-17 - 10 =-27
-17 - (-10) =-7
3,75 - 4 =-0,25
3,75 - (-4) =7,75
- 3,75 - 4 = -7,75
- 3 , 75 - (-4) = 0,25
- 66 - 44 = -100
-9- (-64) = -55
- 111 - 333 = -444
89 - (-211) = 300
- 7,5 - (-2,5) = -5

6-(-3)= 9
-4-(-5) = 1
-7- 3= -10
0-(-7)= 7
-15 - (-6)= -9
-4-(-4) = 0