Odpowiedzi

2010-02-23T20:13:43+01:00
(imię) proszę wyłącz to,bardzo mi przeszkadza ta muzyka,a szykuję się do sprawdzianu.
2010-02-23T20:15:37+01:00
Kochany braciuszku bede ogromnie wdzieczny jesli przyciszysz albo wylaczysz swoja muzyke poniewaz nie moge sie uczyc.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:17:02+01:00
Czy mógłbyś to wyłączyć chciałbym się pouczyć do sprawdzianu jak będziesz chdzić do szkoły to dopiero zobaczysz co to jest sprawdzian