Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:16:13+01:00
W moim sercu Jan Paweł II
zyje
Chcę Go poznać, naśladować,
Postępować tak jak on.
Chcę pomagać chorym ludziom,
Pocieszać smutnych...
Chcę być dobra tak
Jak ON...

2010-02-23T20:17:24+01:00
Jan Paweł II wielki pasteż , nas zagubionych owieczek
Był wielkim i wspaniałym człowiekiem,
Człowiekiem, który łączył ze sobą pokolenia i całe narody
Gdyby było więcej takich ludzi światem nierządziłaby wojna,
Światem rządziła by miłośći braterstwo.
Pamiętajmy go takim jakim był bo był przedewszystkim dobrym człowiekiem