Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:20:36+01:00
-(-(-4)) * [8-(-5) * (-2)+(-4) +11] = -(-(-4)) *[8- 10 -4 + 11] =
-4 * 5 = - 20
2010-02-23T20:20:41+01:00
A) -(-(- 4)) ∙ [8-(- 5) ∙ (-2)+(- 4) + 11]=-4∙ [ 8-10-4+11]=4∙ 5=20
2010-02-23T20:21:04+01:00
Oblicz:
a) -(-(- 4)) ∙ [8-(- 5) ∙ (-2)+(- 4) + 11]
= -( 4)*[ 8 -(- 5 )*(-2) - 4 + 11] =
= (- 4)*[ 8 - 10 - 4 +11]=
= (- 4 )*[ 19 - 14]=
= (- 4)* 5=
= - 20