Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:27:27+01:00
Program silnia1;
Uses crt;
var n,i,s:longint;
Begin
clrscr;
for n := 1 to 10 do
begin
s:=1;
for i:=1 to n do
s:=s*i;
writeln (n,' := ',s);
end;
readln;
end.
2010-02-23T21:42:49+01:00
program silnia;

uses crt;

var
n,i:integer;

{/PROCEDURA/}

function sil(x:integer):real;

var
i:integer;
q:real;
begin
if(x=0) or (x=1) then
q:=1
else
begin
q:=1;
for i:=2 to 10 do
q:=q*i
end;
sil:=q;
end;


{/Program główny/}
begin
clrscr;
write('Podaj n=');
readln(n);

write(n,'!=',sil(n):10:0);

readln;

end.

Ja robiłam tak na zajęciach :)