Odpowiedzi

2010-02-23T20:23:05+01:00
A) -3/4-1/4x=2,25 | + 0,75
- 0,25x = 1,5 | : (-0,25)
x = - 6

b)-2,5c-8=17 | + 8
-2,5c = 25 | : (-2,5)
c = - 10

c)0,4m-2=-6 |+ 2
0,4m = -4 | : 0,4
m = - 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:25:56+01:00
A) -3/4 - 1/4x = 2.25
- 1/4x = 2.25 + 3/4
- 1/4x = 3
x = - 0.75 lub - 3/4

b) 2.5c - 8 = 17
2.5c = 17 + 8
2.5c = 25
c = 10

c) 0.4m - 2 = - 6
0.4m = -6 + 2
o.4m = - 4
m = -10

2010-02-23T20:28:01+01:00
A)

-3/4 - 1/4x= 2 1/4
- 1/4x= 9/4 + 3/4
- 1/4x = 12/4 I : (-1/4)
x= 12/4 * (-4/1)
x= -12


b)

-2,5c=17+8
-2,5c=25
c=-10


c)

0,4m= -4
m= -10