Odpowiedzi

2010-02-23T20:28:00+01:00
Najpierw musisz odpowiedzieć na pytanie: czy warto mnie polubić?, np. Uważam, że warto mnie polubić, gdyż...
tu podajesz jakieś arguenty, np.
jestem osobą godną zaufania, wesoła, optymistka, lubię pomagać innym, wyrozumiała itp. dobrze by było gdybyś popierała swoje wypowiedzi jakimiś sytuacjami, np. Należę do osób tolerancyjnych i otwartych, nie krytykuję osób wyznających inne wartości niż ja. Chętnie zaprzyjaźniłabym się z osobą wyznania buddyjskiego, gdyż fascynują mnie różnorodne religie. Buduj zdania złożone, nie pojedyncze (jestem miła. lubię się uczyć- ŹLE!!)
na koniec napisz jakis cytat o przyjaźni i git ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:29:22+01:00
We wstępie przedstaw się : imie , nazwisko , wiek , jak masz rodzeństwo to napisz ile , gdzie mieszkasz .

w rozwinięciu : twój wygląd zewnętrzny , twoje wady i zalety , czym się interesujesz , jak spędzasz wolny czas

w zakończeniu : np. myslę że można mnie polubić itp.