Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:25:52+01:00
Jest 10 plag :P


Plaga pierwsza – krew w Nilu
Plaga druga – żaby
Plaga trzecia – komary
Plaga czwarta – muchy
Plaga piąta – zabicie bydła
Plaga szósta – sadza
Plaga siódma – grad
Plaga ósma – szarańcza
Plaga dziewiąta – ciemność
Plaga dziesiąta – zabicie pierworodnych


tu : http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Moj%C5%BCesz
2010-02-23T20:26:24+01:00
# przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew
# żaby (w innych wersjach przypuszcza się iż to były gady)
# komary
# muchy
# pomór bydła
# wrzody
# grad
# szarańcza
# ciemność
# śmierć pierworodnych
1 1 1
2010-02-23T21:21:51+01:00
1-krew w Nilu
3– komary
4– muchy
5– zabicie bydła
6– sadza
7– grad
8 – szarańcza
9– ciemność
10 – zabicie pierworodnych

1 1 1