Odpowiedzi

2010-02-23T21:06:33+01:00
Dialog!:

- cześc kasiu! dawno sie nie widziałysmy.
- cześc. tak wiem. dobrze ze dzisiaj sie spotkałysmy bo mam ci tyle do powiedzenia. co tam u ciebie słychac?
- hmmm. nie najlepiej. ostatnio dostaje niedobre oceny chociaz uczę sie na kzdy sprawdzian.
- u mnie jest nie całkiem tak. ja mam wspaniałe oceny. byłas wczraj w szkoloe?
- nie, wczoraj byłam u lekarza.
- aha. dobrze, musze juz leciec, narazie.
- pa!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T21:06:37+01:00
Kamienne bloki- mianownik, l. mnoga, rodzaj męski
królewskich ogrodów- dopełniacz, l.mnoga, rodzaj męski
z ciekawymi osobami- narzędnik, l. mnoga, rodzaj żeński


* Cześć KAsiu!
* o hej! co tam u ciebie?
* no właśnie nie najlepiej, aż szkoda opowiadać. lepiej powiedz jak tobie mija życie
* aaa. mi to powoli i narazie jest ok, choć nie całkiem żyje mi się jak spłatka. całe te rachunki, ciągłe bieganie doprowadzają mnie o zawrót głowy.
* te problemy chyba wszystkich dotyczą nie pomijając mnie oczywiście.
* nie, uwież mi że nie wsszędzie. mam taka koleżankę. ona to ma życie . o nic się nie martwi, bo wszystko za nią mąż robi. ten to dopiero ją kocha. zabiera ją wszędzie. ostatnio nawet była na wyspach kanaryjskich czy jakoś tak..... farciara.
* kurcze, to my jesteśmy jakieś niedobre?. dlaczego nasi męzowie tak się nami nie opiekują. wczoraj Waldek leżał sobie na kanapie... nie zaraz nie wczoraj, to chyba przedwczoraj było.... no więc leżał sobie i do mnie mówi kobieto podaj mi pilota, bo mnie strasznie nogi bolą. jakby nie mógł poprostu poprosić, tylko ciągle rozkazuje i rozkazuje
* no nie mów... u mnie to samo. ojej to już 5. zapomiałam że miałam do mamusi lecieć. muszę iść. kiedy indziej pogadamy.pa!
* no leć, PA!