Odpowiedzi

2010-02-23T20:25:12+01:00
Bardzo prosto wystarcz wziasc 2 butelki po 5 litrow i zawiesic na oba konce.
Pozdrawiam :)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:26:20+01:00
Możesz na konce sztangi wlozyc wiaderko z betonem. Jak beton wyschnie to to zdjac albo jak nie bedzie zchodzic to rozciac wiaderko. Sam tak kiedys zrobilem ale teraz mam profesjonalny sprzet i tamtej z betonu juz nie uzywam

Pozdro
Licze na naj
5 3 5
2010-02-23T20:27:39+01:00
Możesz sobie odlać krążki z betonu dodawając do tego jakiś kawałeczki kawałki prętów drutu żeby wzmocnić konstrukcje i dodatkowo ją obciążyć bo sam beton nie będzie dużo ważył i może ulegać kruszeniu.
Tak więc najlepiej to zrobić z dna wiaderka i poczekać aż stwardnie
1 1 1