Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-17T11:33:27+02:00
Odnośnie 1.

Po pomnożeniu liczby nie parzystej przez nią samą zawsze wyjdzie Ci nie parzysta...

np.3*3=9
7*7=49
11*11=121
17*17=289

A nie parzysta+nie parzysta=parzysta:))

Odnośnie drugiego...
a)
od (-y) do 4,(9)
(-y) to nie skończona liczba ujemna(nie podałaś zakresu)

-----------------------------\
_-4_-3_-2_-1_0_1_2_3_4_5_


b)
od 2,6 do z
z to nie skończoność dodatnia

|||||./---------------------
_2,5_2,6_2,7_2,8_2,9_3,0
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T11:35:21+02:00
Ad 1
a, b -liczby nieparzyste
c- liczba parzysta
a^2 + b^2 = c^2 ponieważ a+b=c
(a+b)^2= c^2
każda liczba nieparzysta podniesiona do kwadratu da liczbę nieparzystą a każda suma dwóch liczb nieparzystych daje liczbę parzystą. -Fakty
np.
a=3 , b=5, c=8
3^2 + 5^2 = 8^2 = 64
AD.2
______x_________
___________|____|_______>
.................0.......5 narysuj kółko niezamalowane

.............____________x___
____|___|__________________>
.......0.... 2,5 narysuj kółko zamalowane
1 1 1