Odpowiedzi

2010-02-23T20:26:29+01:00
... pewnego rodzaju wolności (osobistej) i bycia odpowiedzialnym tylko za samego siebie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:26:32+01:00
Z przyjemności, własnych planów i ambicji, z własnych marzeń
1 5 1
2010-02-23T20:29:48+01:00
Kochając kogoś rezygnujemy z niektórymi przyjemnościami, które sprawiały nam radaść zanim związaliśmy się z daną osobą. Nie mamy już tyle swobodności co przedtem. Rezygnujemy też z niektórych zobowiązań które wcześniej wypełnialiśmy
1 5 1