Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:32:45+01:00
Zima, pora roku urzekająca nas, która zrzuca białą płachtę na świat, nie siedź w domu! wybierz się na narty! A jeśli chcesz zakupić narty to tylko u nas! Mamy wspaniałe narty, wiążące się z bardzo korzystną ceną! Nasz produkt jest pewnej jakości, możesz cieszyć się nim przez długie lata! Są również w pełni bezpieczne!
A więc zjeżdżaj na naszych nartach z góry szczęścia.
1 5 1
2010-02-23T20:33:09+01:00
Uwaga! Narty zjeżdżają z cen! Tylko u nas pełen wybór nart w niskiej cenie. Dodatkowo kupując inny asortyment zimowy w cenie minimum 200 zł 25% zniżki na wybrane narty. Zapraszamy! Taka okazja może się już nie powtórzyć!
1 5 1
2010-02-23T20:37:15+01:00
Tylko u nas narty zjeżdżają tak szybko z cen, jak Małysz szybko zjeżdża w Vancouer