Przygotuj oferte biura turystycznego ,,Odyseja'' proponujacego rejs szlakami mitycznego Odysa :
-zwroc uwage na niezwyklosc krajobrazow,wymien zabytki kultury,ktore bedize mozna zobaczyc
-zaproponuj dodatkowe atrkacje (np. konkurs spiew syren),
-podaj inne informacje, no. o terminie rejsu, cene wycieczki

3

Odpowiedzi

2010-02-23T20:34:39+01:00
Bióro turystyczne ,,Odyseja" przygotowuję wycieczkę do Szwecij.
Są tam niezwykłe kraiobrazy różne zabytki muzea które będzie można zobaczyć.
Będą tam różne konkursy będziecie mogli usłyszeć śpiew syren itd.
Cena rejsu 500zł od osoby ten rejs będzie 1 tygodniowy.

ZAPRASZAMY!!!
44 3 44
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:35:24+01:00
Okazja

Oferujemy rejs szlakami mitycznego Odysa , które zostały wykonane już wieki temu niezwykły zabytek są tu także figurki zrobione z Marmuru, jest to miłe i bardzo przytulne miejsce gdzie można milo spędzić czas poza tym odbędzie się Konkurs piękności Syren . Rejs Odbędzie się Dnia 15.03.2010 o Godz 14:35 Cena Wycieczki to 75zł. Zapisać można się w Biurze Turystycznym " Odyseja" ,która znajduje się na ulicy Lotnickiej 17 w Warszawie Serdecznie Zapraszamy i Zachęcamy .
74 2 74
2010-02-23T20:45:38+01:00
Wycieczka szlak Odysa Atrakcje tej wycieczki śpiew syren, zwiedzanie różnyc ciekawych wysp i jaskiń rejs odbedzie sie od 10.08.2010-10.09.2010roku przewidywalny koszt wycieczki ok.2500zł do 3500zł.
48 4 48