Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:32:53+01:00
Przyjażń- wrogostwo
Przyjaciel, Przyjacielski, Przyjaźni, Przyjaźnią, Przyjaźnić, Przyjazność, Przyjazny/a

Miłość- nienawiść
Miłosny, miły, kochać, kochanie, miłością
5 4 5
2010-02-23T20:40:14+01:00
Synonim :
przyjaźń-koleżeństwo
miłość-uczucie

antonim :
przyjaźń-nienawiść
miłość-nie kochać

wyraz pokrewny:
przyjaźń-przyjaciel
miłość-miłosny
5 3 5