Mółby mi ktoś to przetłumaczyć muszę mieć na poniedziałek na muzyke :)



it was nothing but a quick think
kids games, kiss chase, just a quick fling
now i’m hoping you never go missing
now i’m telling you, you can hold this ring, watch how it glistens

it was done as quick as the wind blows
didn’t think i would ever be involved
so i even wrote a song called ‘don’t go’
now its just you and me on a love row

Dappy like dino us two tip toes duck dive get low
and now i care less about who knows
now we’re deep in way past intro dappy explain yo

[BRIDGE][DAPPY]
see never did i think a boy like me would be in need
when all i really wanted was to have some fun
now im losing my head, im telling you one thing
you’re number one

[CHORUS]
see i don’t understand how you’re number one
when it was just a fling before now, you’re the one
see all i did was blink twice, from my homie to my only
number one

ah uh uh oh
ah uh uh oh
ah uh uh oh
ah uh uh oh

[TINCHY]
yo
it was all now never planned no after
it was like games jokes laughter
live for the moment, left it all open
now i’m in deep, flames, lava, breathe, karma

and now i’m stating, see i never saw this in my daydream
its really you that i’m fully rating
and the days here no more waiting

pay it all wise to the smart man raised him
i was so hurt, pain, aching
on the wrong path then a good girl saved him
that’s why im letting her know she’s amazing

[BRIDGE][DAPPY]
see never did i think a boy like me would be in need
when all i really wanted was to have some fun
now i’m losing my head, i’m telling you one thing
you’re number one

[CHORUS]
see i don’t understand how you’re number one
when it was just a fling before now, you’re the one
see all i did was blink twice from my homie to my only
number one

you lift me off the ground
i always want you around
i ain’t gunna let nothing get in the way
ill never let nothing get in the way

you lift me off the ground
i always want you around
i ain’t gunna let nothing get in the way
ill never let nothing get in the way

[TINCHY]
yo, i aint never gunna let nothing get in the way
you play your cards all right you’re on A’s
you make my nights so bright you’re my days
you took me out of the maze
you are number one

[CHORUS][DAPPY]
see i don’t understand how you’re number one
when it was just a fling before now, you’re the one
see all i did was blink twice from my homie to my only
number one

you lift me off the ground
i always want you around
i ain’t gunna let nothing get in the way
ill never let nothing get in the way

you lift me off the ground
i always want you around
i ain’t gunna let nothing get in the way
ill never let nothing get in the way

[OUTRO][TINCHY]
you’re number one you’re in the race you’re a leader
girl you’re out of this world i cant see ya
and now you got a place in my heart
its funny how you actually went
from my homie to my only
number one

2

Odpowiedzi

2009-10-17T11:25:56+02:00
To było ni ale szybki obmyślają gry dzieci, pocałunek (całować) ścigają, po prostu (dopiero co) szybki *fling* teraz ’*m* mający nadzieję (nadzieja) wy nigdy udają się przepuszczenie (nieobecność) teraz ’*m* opowiadający (mówiący; mówienie) wy, wy możecie trzymać ten koło (dzwonek; kolisty), zegarek (obserwować; czekać) jak to *glistens* To było zrobione jak szybki taki ciosy wiatru *didn*’*t* obmyślają kiedyś wciągany tak (więc) nawet śpiew zadzwonił (nazwał; zawołał; zawołany; nazwany; żądał) ‘*don*’*t* udają się ’ teraz swój po prostu (dopiero co) wy i ja na rzędzie (hałas) miłości *Dappy* lubić (jak; podobny do; podobnie do tego; upodobanie do) diżadnego my (USA; amerykański) dwa zakończenie (nachylenie; wiadomość) do skoku płótna otrzymują (dostawać; rozumieć) niski (niski poziom) i teraz troszczę się mniejsza ilość (mniej) o kto (który) poznaje teraz my ’*re* głęboki (głęboko) w drodze (środek) przeszły (przeszłość) *intro* *dappy* objaśniają *yo*

???
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T11:26:07+02:00
To była tylko zwykła myśl,
Dziecięce gry, pocałunki, szybkie porzucanie.
Teraz mam nadzieję, że nigdy nie zaginiesz.
Mówię Ci, możesz potrzymać ten pierścionek i obserwować jak błyszczy.

To było zrobione szybko, jak wiatr.
Nie myślałem, że zostanę w to wciągnięty.
Więc nawet napisałem piosenkę ' Nie odchodź'
Teraz jesteś tylko Ty i ja w surowej miłości.

Dappy jak Dino, wskazówka, dwa palce, zejdź w dół.
Teraz się mniej przejmuję tym kto wie
Teraz jesteśmy głęboko w przeszłości Dappy wytłumaczy.

[Dappy]
Widzisz, nigdy nie myślałem, że chłopak jak ja będzie w potrzebie.
Kiedy wszystko czego chciałem to była zabawa.
Teraz tracę głowę, powiem Ci tylko jedną rzecz
Jesteś moim numerem jeden.

[Refren]
Widzisz, nie rozumiem w jaki sposób jesteś moim numerem jeden.
Kiedy wcześniej to była tylko zabawa, a teraz jesteś tą jedyną.
Widzisz, tylko mrugnąłem dwa razy od mojego kumpeli do numeru jeden.

ah uh uh oh
ah uh uh oh
ah uh uh oh
ah uh uh oh

[Tinchy]
To nigdy nie było planowane,
Tylko gry, żarty i śmiech.
Życie chwilą.
Teraz jestem głęboko, płomienie, lawa, oddychanie, przeznaczenie.

A teraz stwierdzam, nigdy nie widziałem tego w snach
To naprawdę ty, ocena w pełni.
Nie ma więcej czekania.

Zapłacić wszystko mądrze, Inteligentny człowiek go wskrzesił.
Byłem takim bólem, krzywdą
Na złych drogach, i wtedy dobra dziewczyna go ochroniła.
Dlatego ciągle jej mówię, że jest wspaniała.

[Dappy]
Widzisz, nigdy nie myślałem, że chłopak jak ja będzie w potrzebie.
Kiedy wszystko czego chciałem to była zabawa.
Teraz tracę głowę, powiem Ci tylko jedną rzecz
Jesteś moim numerem jeden.

[Refren]
Widzisz, nie rozumiem w jaki sposób jesteś moim numerem jeden.
Kiedy wcześniej to była tylko zabawa, a teraz jesteś tą jedyną.
Widzisz, tylko mrugnąłem dwa razy od mojego kumpeli do numeru jeden.

Podniosłaś mnie z ziemi,
Chcę Cię zawsze obok siebie.
Nie pozwolę, żeby coś weszło nam w drogę.

Podniosłaś mnie z ziemi,
Chcę Cię zawsze obok siebie.
Nie pozwolę, żeby coś weszło nam w drogę.

[Tinchy]
Yo, nigdy nie pozwolę żeby coś nam weszło w drogę.
Grasz w swoje karty, Wszystko dobrze masz Asa.
Sprawiasz że moje noce stają się jaśniejsze, jesteś moimi dniami.
Wyciągnełaś mnie z labiryntu.
Jesteś moim numerem jeden.

[Refren]
Widzisz, nie rozumiem w jaki sposób jesteś moim numerem jeden.
Kiedy wcześniej to była tylko zabawa, a teraz jesteś tą jedyną.
Widzisz, tylko mrugnąłem dwa razy od mojego kumpeli do numeru jeden.

Podniosłaś mnie z ziemi,
Chcę Cię zawsze obok siebie.
Nie powolę, żeby coś nam weszło w drogę.
Nigdy nie pozwolę żeby coś nam weszło w drogę.

[Tinchy]
Jesteś numerem jeden, Jesteś w wyścihu, jesteś liderem.
Dziewczyno, jesteś nie z tego świata, nie widzę Cię.
Teraz masz miejsce w moim sercu.
Zabawne jest to jak tak trafiłaś.
Od znajomej do
Jedynego numeru jeden.