Odpowiedzi

2010-02-23T20:35:18+01:00
Zrobiłbym to czego nigdy bym się nie odważył.(I teraz dopsuj do siebie)Np.Extremalne wyczyne albo pożegnać się ze wszystkimi i powiedzieć to co czujesz do bliskich osób.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-23T20:35:18+01:00
Bym zbudowała dobry schoron, w którym by znadowali się wszyscy ludzie oraz potrzebne materiały do życii jesdzenie. rownież by były w nim zwierzęta.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:37:34+01:00
Otworzył bym okno i zaczerpnołbym swieżego powietrza. Bałbym sie zapewne nisamowicie.Spędziłbym jak najwięcej czasu z rodziną. Bardzo ich kocham i cięzko było by mi ich zostawić a jednocześnie cieszył bym się na spotkanie z bogiem ktorego poniekąd każdy z nas oczekuje
1 5 1