Odpowiedzi

2010-02-23T20:33:50+01:00
1. Dłuższe przerwy
2. Mniej zadań domowych
3. Wycieczki co miesiąc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:41:14+01:00
Uzależnienia narkotyki i alkohol.Czy wiesz co za tym idzie??
Czy uważasz że umieszczanie filmików erotycznych i pozbawiających człowieka godności powinny być umieszczane w internecie??
Czy uważasz że sex z chłopakiem na ''jedną noc '' jest fajny??
Czy uwazasz że przerwy w szkole jak i wakacje powinny być dłuższe?