Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-24T13:27:15+01:00
Sumerowie: system 12, zorganizowane targowiska, system irygacyjny, ogrody i sady
3 5 3
2010-02-24T18:50:53+01:00
- stworzenie pisma klinowego (ok. 3200 r.p.n.e.)
- wynalezienie koła garncarskiego
- ceramika zdobiona wzorami figuralnymi i geometrycznymi
- rozwinięta matematyka i geometria: Π (pi)
- system sześćdziesiętny (do dziś stopnie i jednostki czasu )
- stworzenie pisma klinowego (ok. 3200 r.p.n.e.)
- rozwinięta astronomia
- rozwinięte prawo
- wiedza dotycząca nawadniania
7 4 7