Odpowiedzi

2009-10-17T11:37:57+02:00
(na środku)W moim świecie

(od akapitu)W moim świecie w przyszłości
będzie dużo radości.
Będzie to świat z moich marzeń,
pełen ciekawych nowych wrażeń.

(od akapitu)W moim świecie w przyszłości
będą słodycze w dużej ilości.
Będę miała kota i kanarka
oraz ogromnego owczarka.

(od akapitu)W moim świecie w przyszłości
ludzie będą pełni miłośći/
Będzie radość i zabawa -
mój świat przyszłości to fajna sprawa.

Trochę głupi < 3 jeśli ci się nie podoba to trudno ; ) i nie jest z internetu jest mojego autorstwa jbc .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-17T11:44:27+02:00
Hrabia Hipolit :)


Hrabia Hipolit horoskopy czytał ,
w hamaku leżąc, a miał też kapitał.
W horoskopach było, że na horyzoncie podróże, podróże wyłącznie . W histerię wpadł hrabia i z hamaka ruszył
"Hej" - huknał rodzinie i trochę sie wzruszył
koszule khaki zapiął na hafteczki, hałaśliwie zamknął cztery walizeczki. Z hangaru helikopter własny wyholował haust powietrza łyknał. Wreszcie wystartował

W Hanowerze- hazard. Zjadł też halibuta, w Hamburgu homara. A potem marszruta do huty. Taki właśnie program przewidywał hrabiego harmonogram. W Holandii podziwiał hodowane kwiaty:
hortensje, hiacynty, i inne rabaty.
Wyhamował w Hiszpanii. Słuchał habanery koncertów na harfę zaliczył cztery mecze hokejowe i hipnotyzera. Hulając tak huczni, spłukał sie do zera.
Pozostał mu jeden punkt nieosiągalny:
sprawdzić czy w Himalajach czasem wieje halny... :)