Odpowiedzi

2010-02-23T20:41:11+01:00
Za:
nie zanieczyszczają środowiska
są bardzo wydajnee
bezpieczne

przeciw:
mogą wybuchnąć
paliwo w nich używane jest niebezpieczne głównie podczas transportu'
liczne awarie
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-23T20:48:51+01:00
Za:
- zrudlo energi odnawialnej;
- nie zaneczyszcza srodowiska;
- wydajna;
- zajmuje mniejsza powierzchne
przecw:
- duze koszty budowy;
- brak miejsc do skladowana szkodliwych odpadow radioaktywnych;
- w nie karzdym miejscu morzna wybudowac elektrownie jądrowe;
- niebezpieczenistwo wybuchu i skarzena okolicy
5 3 5